Grote foto met reizigers

Wachtwoord *
Herinner mij

Maak een profiel aan

Velden met een ster (*) zijn verplicht.
Naam *
Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
Bevestig wachtwoord *
Bevestig email *
Hoeveel is 20 + 15?

Navigatie

Het papieren spoorboekje

spoorboekjeGoed nieuws voor treinreizigers die graag van een papieren spoorboekje gebruik maken: ook dit jaar biedt NS weer de mogelijkheid om een geprinte versie van het digitale spoorboekje aan te vragen. Deze kunt u opvragen bij NS Klantenservice, telefoon 0900 - 202 11 63 (10 ct per min.). Zie ook de website van NS.

Sinds vorig jaar wordt het spoorboekje niet meer in gedrukte vorm uitgegeven. Wel biedt NS naast de reisplanner trajectoverzichten in pdf aan. Voor de reiziger die graag een naslagwerk van papier gebruikt, is het mogelijk deze trajectoverzichten te laten printen. Zij worden dan ingebonden opgestuurd.

Helaas krijgt Rover meldingen van reizigers dat niet alle klantenservicemedewerkers van NS even toeschietelijk zijn in het toesturen van het geprinte spoorboekje. NS heeft ons hierover verbetering beloofd. Spreekt u desondanks toch een klantenservicemedewerker die het spoorboekje niet wil opsturen, meld dit dan aan ons. En bel daarna gewoon nog een keer de klantenservice, want veruit de meeste NS-medewerkers zullen u zonder problemen de geprinte dienstregeling toesturen.

0 #1 H.M.C.Wertheim Mw 07-10-2012 02:48
Gelukkig!Een papieren boekje doet het altijd,terwijl de knoppen van de website
van de NS het zoals gewoonlijk maar al te vaak plegen te vertikken. Bovendien gaat het opzoeken in een boekje heel wat sneller dan het opzoeken op de computer.Computers
zijn bovendien ook onbetrouwbaar; ze zijn snel kapot.Dat is althans mijn ervaring. Zojuist een conversatie met Eva gevoerd.Dat was het toppunt van