Vervoersbedrijven

Contact opnemen met een vervoerder of een klacht indienen of restitutie aanvragen?
Hieronder vindt u een overzicht van alle OV-bedrijven met indien van toepassing een directe link naar het contactformulier of restitutieformulier
Wilt u weten op welke vervoerder waar in Nederland rijdt? Bekijk dan de concessielijst in de OV-wiki.

Arriva

Arriva Nederland
Afdeling Klantenservice
Postbus 626
8440 AP Heerenveen

Telefoon Zuid-Holland, Groningen, Drenthe/Overijssel, Flevoland en Limburg: 0900 - 202 202 2. 
Telefoon Gelderland, Friesland & Waddeneilanden en Noord-Brabant0800 - 023 254 5


Homepage: www.arriva.nl
whatsapp: 0031 6 29575686
https://nl-nl.facebook.com/ArrivaNederland/,
https://twitter.com/arriva_nl

Breng

Klantenservice Breng 
Antwoordnummer 2125
8270 WB IJsselmuiden


Tel.: 026 - 2142 140 (lokaal tarief, ma t/m za 08:00 - 19:00 uur). 
Homepage: www.breng.nl
Klachtformulier

Restitutieformulier
whatsapp: 0031 6 51851204

Connexxion

Connexxion Klantenservice Openbaar Vervoer
Postbus 357
8260 AJ Kampen


Tel.: 0900 - 266 63 99 (2,8 centt per minuut + 9,51 cent starttarief, ma t/m za 08:00 - 19:00 uur).
Homepage: www.connexxion.nl
Klachtformulier


Restitutieformulier

EBS Public Transportation

Homepage: http://www.ebs-ov.nl/home/

Correspondentie-adres:

EBS Public transportation BV
Nieuwe Gouw 8
1442 LE  Purmerend

Tel. 0800-0-327 (0800-0-EBS)
Ma t/m vr 08:00 - 20:00

Zaterdag 09:00 - 19:00
Zon- en feestdagen 10:00 - 18:00

Contactformulier

Restitutieformulier

GVB Amsterdam

Postbus 2131
1000 CC Amsterdam


Tel.0900-8011 (lokaal tarief, ma t/m za 09:00 - 19:00 uur)


Homepage: www.gvb.nl
Klachtformulier

Restitutieformulier

Hermes

Postadres:
Hermes Klantenservice Openbaar Vervoer
Postbus 357
8260 AJ Kampen

Tel.: 0800-0222277, ma t/m vr 08:00 - 19:00 uur

Homepage: www.hermes.nl
Klachtformulier

Restitutieformulier

HTM

Postbus 28503, 2502 KM Den Haag
Consumentenlijn: 0900-HTMINFO (0900-4864636) 
Ma - vr: 07:00 - 22:00

Zat: 08:00 - 22:00
Zo: 09:00 - 22:00
Homepage: www.htm.net
whatsapp: 0031 6 53369754
Contactformulier

www.uitcheckgemist.nl 

NS

NS International

Vestigingsadres:
Laan van Puntenburg 100
3511 ER Utrecht

Correspondentie tegoedbonnen ed: 
NS International Service Center
Antwoordnummer 4470
3500 VE Utrecht. 

Tel. 030-2300023
+31 302 331 676 (alleen bereikbaar vanaf een buitenlands nummer)
Homepage: www.nsinternational.nl

OV-chipkaart

Klantenservice OV-chipkaart
Telefoonnummer klantenservice: 0900-0980 ('gebruikelijke belkosten')
Ma t/m vr: 07:00 - 21:30

Za, zo en feestdagen: 10:00 - 16:00
Postbus 365, 3800 AJ Amersfoort
Voor vragen en klachten naar: https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/contact/contactformulier.htm

De klantenservice is ook te bellen vanuit:

België           +32 2 808 1524

Duitsland      +49 30 3 080 8170

Luxemburg   +35 22 786 0019

OV-chipkaart aanschaffen + meer informatie:
  • ovchipkaart.nl
  • ovshop.nl (onafhankelijk)
  • Via diverse vervoerders

OV-fiets

NS-Klantenservice, afd. OV-Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Homepage: www.ov-fiets.nl
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Qbuzz

(Voor regio Utrecht, zie U-OV) 

Telefoon: 0900-7289965 (0900-QBUZZNL, lokaal tarief). 

Bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur, in Groningen/ Drenthe van 07:00 - 21:00 en zaterdag van 09:00 - 17:00
Via WhatsApp: 06-57474275

Homepage: www.qbuzz.nl
Contactformulier
https://webshop.qbuzz.nl/nl_NL/customer-form/?regio=GD,
https://www.facebook.com/Qbuzz/


Qbuzz Groningen Drenthe
o.v.v. klantenservice
Antwoordnummer 1059
9700 VC Groningen
Restitutieformulier
www.uitcheckgemist.nl 

Ontevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u ook terecht bij OV Bureau Groningen-Drenthe, Postbus 189, 9400 AD Assen

RET

RET afdeling Klantenservice, Postbus 112, 3000 AC Rotterdam
tel. (0900) 500 60 10 (lokaal tarief, op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
whatsapp: 0031 6 28892889


Homepage: www.ret.nl
Contactformulier: https://www.ret.nl/home/klantenservice/contactformulier.html
https://www.facebook.com/RETreizen/




Rederij Doeksen

Willem Barentszkade 21
8881 BC West-Terschelling
tel.nr. 088-9000888

Havenweg 8 
8899 BB Vlieland

Waddenpromenade
8861 NT Harlingen

Homepage: www.rederij-doeksen.nl

Email via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
whatsapp: 0031 6 13326406
https://www.rederij-doeksen.nl/contact/contactformulier

Keolis

  • Schriftelijk: Keolis Klantenservice, Postbus 297, 7400 AG DEVENTER
  • Telefonisch: 088-0331360, bereikbaar 7 dagen per week, 24 uur per dag voor directe hulp, voor overige vragen ma t/m vr 07:30 - 21:00 en zaterdag 10:00 - 18:00. Klachten uitsluitend via contactformulier.
  • Per fax: 088-0331309, s.v.p. er bij vermelden t.a.v. de Klantenservice
Homepage: http://www.keolis.nl/
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Klacht bus: https://klantenservice.keolis.nl/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=70902
Klacht trein: https://klantenservice.keolis.nl/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=81529
https://www.facebook.com/KeolisNL/
https://twitter.com/keolisned
www.uitcheckgemist.nl 

TCR

Postadres:
Postbus 4
8100 AA Raalte
Tel. (0572) 35 88 88
Homepage: http://www.tcr.nl/vervoer/contact
Contactformulier

TESO

Pontweg 1
1797 SN Den Hoorn

Hoofdkantoor

tel. (0222) 36 96 00

Dienstregeling/tarieven info-lijn

tel. (0222) 36 96 91

Melding drukte vakantie info-lijn

tel. (0222) 36 96 90

Gevonden voorwerpen

tel. (0222) 36 96 00

Homepage: http://www.teso.nl/nl
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Contactformulier

U-OV

U-OV Servicepunt
Op Utrecht Centraal kunt u bij het Servicepunt onder andere terecht voor vragen over reizen met U-OV, de aanschaf van abonnementen en restitutie. U vindt het servicepunt aan de Jaarbeurszijde van het station, naast de GWK en tegenover de Kiosk. De openingstijden zijn:

Werkdagen van 06:30 tot 19:00 uur.
Zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.
Zondag van 10:00 tot 17:00 uur.

Telefoon en post
U kunt de klantenservice telefonisch bereiken op het nummer 0900-5252241. De klantenservice is op werkdagen geopend van 08:00 tot 20:00 uur.
Post kunt u sturen naar:

U-OV Klantenservice
Postbus 9035
3430 RA Nieuwegein

Bezoekadres U-OV


U-OV heeft vijf vestigingen door de regio. Hiervandaan vertrekken ’s ochtends de bussen en trams die het vervoer verzorgen. Het concessiekantoor bevindt zich in Utrecht.

Bezoekadres Concessiekantoor U-OV

U-OV Qbuzz
Europalaan 2a
3526 KS Utrecht

Vanuit Utrecht Centraal: buslijnen 74, 77, 63, 65 of 66 richting Nieuwegein of Vianen. Uitstappen bij halte Anne Frankplein.

Contactformulier

http://u-ov.info/
https://twitter.com/uov_info
https://www.facebook.com/UOV.info/
 

Wagenborg Passagiersdiensten

Postbus 70
9163 ZM Nes/Ameland;
Tel. 0900-9238 (vanuit buitenland 0031 88 1031000)

Homepage: http://www.wpd.nl
iDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Waterbus

Merwekade 56
3311 TH Dordrecht
tel. 0800 – 0232545 (gratis)

Homepage: http://www.dewaterbus.nl/
Voor klachten of vragen: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact-3/contactformulier.htm?regioid=102230

Westerschelde Ferry