Informatie over lidmaatschapscontributie

Het einde van het jaar is in zicht, voor veel Roverleden is dit het moment om de jaarlijkse contributie aan de vereniging te betalen. Dit jaar zijn er enkele veranderingen. Omdat wij duurzaamheid belangrijk vinden, zijn wij overbestapt naar de Triodos bank. Tevens biedt Rover vanaf nu de mogelijkheid om te betalen middels een automatische incasso. 

De antwoorden op veelgestelde vragen over de contributiebetaling:

Kan ik online een machtiging afgeven?

Ja, via www.rover.nl/incasso komen leden bij een formulier om een machtiging af te geven

Moete ik dit jaar nog handmatig betalen als ik een incasso afgeef?

Nee, dat hoeft niet. Rover schrijft automatisch de contributie af

Klopt het dat er digitaal geen handtekening onder de incasso gezet hoeft te worden?

Ja, het geven van toestemming in combinatiemet uw persoonlijke gegevens is voldoende.

Is het afgeven van een machtiging verplicht?

Nee, maar het scheelt Rover wel administratiekosten waardoor er meer geld over blijft om te besteden aan acties voor beter openbaar vervoer

Wanneer schrijft Rover de contributie af?

Rover incasseert rond de 15e van iedere maand. Voor de meeste leden zal dit dus omstreeks 15 januari zijn.

Is een machtiging in termijnen mogelijk?

Nee, de incasso wordt eens per jaar gedaan. 

Ik wil mijn contributie ophogen met een gift. Kan dat?

Ja, op het incassoformulier kunt u zelf invullen wel bedrag wij moeten incasseren. Als u de contributie wil aanvullen, vul dan een hoger bedrag in.

Wat zijn de nieuwe bankgegevens van Rover?

De nieuwe bankgegevens zijn NL04 TRIO 0320 0025 78 op naam van Vereniging Reizigers OV.

Mijn bank zegt dat de naam en rekeningnummer niet gecontroleerd kunnen worden, klopt dit?

Deze meldingen hebben we inderdaad gehad. De naam en rekening kloppen wel, overmaken is mogelijk. We onderzoeken waarom de melding er is.

Mijn bank geeft aan dat de te naam stelling te lang is, wat nu?

De officiële te naam stelling is Vereniging Reizigers Openbaar Vervoer, voor de bank afgekort tot Vereniging Reizigers OV.

Ik heb mijn contributie per ongeluk overgemaakt aan de oude ING rekening. Wat nu?

Deze rekening bestaat nog, er gaat niets mis en we verwerken de contributie gewoon.

Contact

Wilt u uw gegevens wijzigen of uw lidmaatschap opzeggen? Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze ledenservice (bijvoorkeur via email): Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 033-4220450.

Vereniging

banner word lid

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:

Contact

  • Utrechtseweg 59 3818 EA Amersfoort
  • 033-4220450
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Volg ons