Let op: Algemene Ledenvergadering geheel digitaal

Vanwege de huidige coronamaatregelen zal de Algemene Leden Vergadering (ALV) op zaterdag 20 november niet fysiek in Ermelo plaatsvinden. De vergadering kan digitaal gevolgd worden via www.rover.nl/alvnov21

Rover houdt de besmettingscijfers en ontwikkelingen rondom de maatregelen goed in de gaten en heeft hierop de lastige beslissing moeten baseren om enkel digitaal bij elkaar te komen. Om voldoende afstand te kunnen houden is in de zaal namelijk ruimte voor slechts een heel beperkt aantal deelnemers. Daarop is het niet verwantwoord onze leden de reis naar Ermelo te laten maken. Wij betreuren dit uiteraard heel erg en hadden onze leden graag weer eens op locatie ontvangen.

Wel kunnen Rover-leden op 20 november van 10:30 tot 12:30 volledig digitaal deelnemen via www.rover.nl/alvnov21. Kiest u op deze webpagina voor ‘deelnemen op het web/ doorgaan in deze browser’ en u kunt zonder problemen meedoen met de vergadering. Het is niet nodig om programma’s te downloaden of apps te installeren als u vanaf uw computer deelneemt. Vanaf een tablet of telefoon is het aan te raden om Microsoft Teams te installeren. Voor Apple apparaten of Chromebooks is dit altijd noodzakelijk.

Voor een soepele vergadering vragen wij deelnemers om eventuele vragen vooraf in te sturen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het bestuur zal zorgen dat het antwoord dan paraat is op de ALV.

Vereniging