Soms verloopt een reis met het openbaar vervoer niet naar wens of zie je als reiziger duidelijk ruimte voor verbetering. Ben je ontevreden over je ervaring met het openbaar vervoer? Ideeën voor broodnodige verbeteringen? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Laat ons weten wat er speelt
Jouw signaal is belangrijk voor ons. Om ons in te kunnen zetten voor verbeteringen in het openbaar vervoer, is het belangrijk dat wij weten wat er bij de reiziger speelt. Wij nemen kennis van de klachten die bij ons binnenkomen. Onze afdelingen, expertisegroepen en beleidsmedewerkers houden deze signalen in de gaten en zetten zo nodig de onderwerpen op de agenda. In overleg met de juiste partijen, middels een ludieke actie of via de media.
Persoonlijke bemiddeling
Heb je hulp of bemiddeling nodig bij een persoonlijke klacht omdat deze door de vervoerder niet naar tevredenheid is afgehandeld? Dan verwijzen wij je door naar de OV ombudsman, de onafhankelijke instantie die op initiatief van Rover is opgericht door het Ministerie om hulp en bemiddeling te bieden bij OV-klachten. Geen bemiddeling nodig, maar wel een signaal afgeven over een situatie die verbeterd zou moeten worden? Dien dan de klacht bij Rover in.
Let op:
Een klacht over corona en OV? Dien deze dan bij voorkeur in via ons Meldpunt